چونکہ کورونا وائرس کے تصدیق شدہ کیسوں کی تعداد میں مسلسل اضافہ ہورہا ہے ، کاروبار اور کاروباری افراد کی دنیا میں بڑے نام ان کی حمایت کا وعدہ کررہے ہیں۔ یہ جاننا اچھا ہے کہ ، اس مشکل وقت میں ، ہر ایک اپنا کردار ادا کرنے اور مثبت اظہار خیال کرنے کی کوشش کر رہا ہے۔ یہ افواہ بھی ہے کہ اسمارٹ فون کا ایک معروف برانڈ ٹی ای سی این او #ExectMoreSafe ایک مہم چلا رہا ہے ، تاکہ عوام میں معاشرتی دوری اور ضروری احتیاطی تدابیر کو
دیکھنے کے لئے اہمیت کے بارے میں شعور اجاگر کیا جاسکے۔
"زیادہ محفوظ ہونے کی توقع" کے فقرے سے ہمیں اس نوبل مہم کے مقصد کے بارے میں ایک اشارہ ملتا ہے۔ اس کی نشاندہی کرتی ہے کہ یہ مہم اس بحران سے نمٹنے کے لئے حفاظتی اقدامات کے بارے میں شعور پیدا کرنے کے گرد گھومتی ہے۔ ٹک ٹوک کے ساتھ ٹی ای سی این او کے پچھلے کامیاب تعاون کے مطابق ، برانڈ نے ایک بار پھر اس مقبول پلیٹ فارم کے سر فہرست ستاروں سے ہاتھ ملایا ہے۔ سوشل کارپوریشن کی ذمہ داری نبھاتے ہوئے ، مہم عوام کو حفظان صحت اور صحت کی اہمیت سے آگاہ کرنے پر مرکوز ہے۔
# ایکسپیکٹر مورسیف مہم مہم کا اختصار جدید انداز میں کررہی ہے ، جس کا مقصد لوگوں کو سلامت رہنے ، گھر میں رہنے ، ہاتھ دھونے ، صاف رہنے ، چہرے کے ماسک کے استعمال کی اہمیت ، خود کو سینیٹائزر سے پاک کرنے اور معاشرتی فاصلے کا مشاہدہ کرنے کی ترغیب دینا ہے۔ دلچسپ یاد دہانی یقینی طور پر لوگوں کو اپنے آپ کو محفوظ اور صاف رکھنے میں مدد فراہم کرے گی۔
آج پوری دنیا کے سائنس دان مہلک کورون وائرس کا علاج کرنے کے لئے آدھی رات کا تیل جلا رہے ہیں۔ جب تک ہمارے پاس کورونا وائرس کے لئے کوئی ویکسین نہیں ہے ، حفاظت کی احتیاطی تدابیر ہی ہماری واحد امید ہیں۔ اس سلسلے میں ، TECNO کی کاوشوں اور CSR مہمات واقعی قابل تحسین اور قابل ستائش ہیں۔
ٹک ٹوک کے انتخاب کی وجہ یہ ہے کیونکہ یہ آج کل سب سے زیادہ ڈاؤن لوڈ کی جانے والی ایپ اور مقبول پلیٹ فارم ہے ، کیوں کہ ہر عمر گروپ باقاعدگی سے اس کی پیروی کرتا ہے ، اس طرح اس پلیٹ فارم کا استعمال TECNO کو سامعین کی ایک بڑی حد تک پہنچنے میں مدد فراہم کرسکتا ہے۔ اس کی توقع کی جا رہی ہے کہ جب لاک ڈاؤن کی صورتحال میں لوگ تیزی سے جڑے رہنے اور وقت ضائع کرنے کے لئے فون استعمال کررہے ہیں تو اس مہم کا یہ انوکھا خیال ایک بہت بڑا نتیجہ ثابت ہوگا۔
No comments
If you any doub't so please contact with me.